Przetarg na rozbudowę i przebudowę szkoły w Turośni Dolnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Turośni Dolnej..
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turośń Kościelna, ul. Białostocka 5, 18-106 Turośń Kościelna, woj. podlaskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Turośni Dolnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowana rozbudowa dotyczy budynku łącznika i zakłada powiększenie jego przestrzeni poprzez przesunięcie jednej ze ścian zewnętrznych oraz wykonanie nowego dachu dwuspadowego w konstrukcji opartej na dźwigarach dachowych.
Przebudowa dotyczy przede wszystkim starego budynku szkoły i ma na celu:
- poprawę układu funkcjonalnego szkoły, poprzez wydzielenie wiatrołapu , zorganizowanie szatni dla dzieci na poziomie parteru , przeniesienie pokoju nauczycielskiego do budynku głównego części starej szkoły,
- zorganizowanie dwóch przestrzeni sali zajęć , na niewykorzystanym do tej pory w pełni poddaszu,
- dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych do obowiązujących przepisów .
Wszystkie zespoły pomieszczeń będą ze sobą powiązane funkcjonalnie co zapewni właściwe użytkowanie obiektu, efektywne wykorzystanie pomieszczeń, spełnienie wymogów sanitarnych , p.poż i bezpieczeństwa pracy.
Szczegóły określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót-kosztorys ofertowy oraz zał. do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł.
1. Wykonawca wnosi wadium:
- w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy nr 04807400030130020220000050 w Banku Spółdzielczym w Juchnowcu Górnym :
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych,
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert.
Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
2. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art.46 ust.5 ustawy Pzp.
3. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert.
Wadium wnoszone w formie papierowej (gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych) powinno być złożone (oryginały gwarancji) w pok. nr 2 Urzędu Gminy, kserokopie umieszcza się w ofercie.
W przypadku przesyłania oferty przez pocztę - Wykonawca oryginał umieszcza w osobnej kopercie .
Zwrot wadium reguluje art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu
1.1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Powyższe wymagania mają zastosowanie do wszystkich wykonawców , również wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia.
5) spełniają warunki określone w niniejszym SIWZ
1.2.Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców
1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno zadanie o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia i o wartości zadań nie mniejszej niż oferowana wartość niniejszego przetargu - wykaz wg wzoru w SIWZ
2) Wykonawca zatrudnia osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi.
4) Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne :
2.1.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne,
wymaganych ustawą
- wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania,
lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych
czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego
postępowania
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub
dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp.
- wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą ,
- wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili
się na przedłużenie okresu związania ofertą.
2.2. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji ,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
lub nie zaproszonego do składania ofert ,
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub
błędy w obliczeniu ceny
- który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie
omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
- nie zawiera zgody na przedłużony okres związania ofertą .
3. Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty i wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ, a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie art. 26 ust 4 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/turosn_kosc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Turośni Kościelnaj
ul. Białostocka 5 18- 106 Turośń Kościelna
Fax. 085 7158001.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urządu Gminy w Turośni Kościelnej
18-106 Turośń Kościelna ul. Białostocka 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Metryka strony