Uchwała Nr XXIX_195_06
UCHWAŁA NR XXIX/195/06
RADY GMINY TUROŚŃ KOŚCIELNA
z dnia 29 czerwca 2006 roku.
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy
oraz planów finansowych instytucji kultury za pierwsze półrocze.
Na podstawie art. 198 ust.2 w związku z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420, z 2006 r. Nr 45 poz. 319 ) Rada Gminy uchwala, co następuje:
§ 1. Do dnia 31 sierpnia Wójt Gminy Turośń Kościelna przedstawia Radzie Gminy oraz RIO w Białymstoku pisemną informację o przebiegu wykonania:
1) budżetu gminy za I półrocze;
2) planu finansowego instytucji kultury za I półrocze.
§ 2. Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze obejmuje:
1) część tabelaryczną zawierającą:
a) zestawienie wykonania dochodów i wydatków, w szczególności nie mniejszej niż w uchwale budżetowej.
b) zestawienie przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
2) część opisową zawierającą:
a) omówienie stopnia realizacji dochodów, wydatków bieżących i majątkowych gminy,
b) omówienie przychodów i rozchodów budżetowych,
§ 3. Informacja o przebiegu wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury za I półrocze obejmuje:
1) zestawienie przychodów i kosztów w szczególności nie mniejszej niż w planie finansowym,
2) zestawienie należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
3) część opisową zawierającą omówienie stopnia realizacji planu finansowego instytucji
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Turośń Kościelna.
§ 5. Traci moc uchwała Nr X/61/99 Rady Gminy w Turośni Kościelnej z dnia 12 sierpnia 1999 r. w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze.
§ 6. Uchwała podlega opublikowaniu w biuletynie informacji publicznej Gminy Turośń Kościelna oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.
§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem powzięcia.
Przewodniczący Rady
Paweł Tadeusz Wenclik
Metryka strony