Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - geodeta

OGŁOSZENIE O NABORZE  NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

 

WÓJT GMINY TUROŚŃ KOŚCIELNA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY  - DO SPRAW  DROGOWNICTWA

I GOSPODARKI KOMUNALNEJ

 

1.       Wymagania niezbędne:

a)       wykształcenie wyższe geodezyjne lub budowlane

b)       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku

c)       niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie

d)       nieposzlakowana opinia

2.       Wymagania dodatkowe

a)       znajomość minimum jednego języka obcego w stopniu podstawowym , umożliwiającym porozumiewanie się

b)       umiejętność pracy na komputerze

c)       prawo jazdy

d)       znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego

3.       Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku:

a)       Prowadzenie ewidencji dróg i ulic gminnych

b)       Prowadzenie spraw związanych z budową, modernizacją, utrzymaniem i ochroną dróg gminnych

c)       Prowadzenie spraw związanych z gospodarką komunalną

d)       Przygotowywanie dokumentacji do komunalizacji nieruchomości

e)       Przygotowywanie dokumentacji do wydania decyzji i projektu decyzji w sprawie opłat adiacenckich i rent planistycznych

4.       Wymagane dokumenty:

a)       życiorys

b)       list motywacyjny

c)       kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom, świadectwo lub zaświadczenie)

d)       kserokopie świadectw pracy

e)       kwestionariusz osobowy

f)        oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie

g)       oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego

5.       Z wybranym kandydatem zawarta będzie umowa na okres próbny. Po umowie na okres próbny, jeżeli ocena pracodawcy będzie pozytywna , z pracownikiem  zostanie zawarta umowa na czas określony lub nieokreślony. W przypadku zawarcia umowy na czas określony, z tym samym pracownikiem może być zawarta kolejna umowa na czas nieokreślony bez przeprowadzania naboru, o ile ocena pracodawcy co do pracownika będzie pozytywna.

6.       Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

-   osobiście  w siedzibie Urzędu Gminy w Turośni Kościelnej przy ul. Białostockiej 5,  - sekretariat , pokój nr 15,

-   pocztą elektroniczną na adres :

turosn_ koscielna@zgwrp.org.pl     

w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego

-   pocztą na adres Urzędu Gminy z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Ref. Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska”

 w terminie do dnia 6 czerwca 2006 r.

 

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Turośni Kościelnej.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych.

 

                                                                                           Wójt Gminy

                                                                                        mgr Andrzej Jurczak

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Turośń Kościelna

Wytwarzający/odpowiadający: Paweł Kondracki

Wprowadzający: Paweł Kondracki

Data wprowadzenia: 2006-05-22

Data modyfikacji: 2006-05-22

Opublikował: Paweł Kondracki

Data publikacji: 2006-05-22